loading...
دانلودفيلم و موزيك با لینک مستقیم
پست ثابت

دوست داريد كسب درآمد كنيد

پس زود باش روي بنر زير كليك كن و عضو بشو

كسب درآمد كن  براي ثبت نام و اطلاعات بيشتر كليك كنيد روي بنر زير

با سپاس

admin بازدید : 176 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام واسه دیدن تو

دانلود آهنگ جدید و شاد امید جهان به نام واسه دیدن تو ، یک آهنگ کاملا شاد و بندری از امیدجهان ، این آهنگ با دو کیفیت 320 * 128 در سایت قرار گرفت و همچنین متن آهنگ به همراه آهنگ در ادامه مطلب موجود میباشد امیدواریم از این آهنگ شاد لذت ببرید

 

متن آهنگ واسه دیدن تو از امید جهان

میدونی میخوامت دیگه

برا دیدن تو ما میایم تو اهواز

دلم و تو بردی ما شدم اسیرت

توی کل بندری تا حالا ندیدم نظیرت

تا که نگات کردم خودمو رها کردم

واست یه عروسی میگیرم میان تموم مردم

عاشق چشات هستم دل به تو بستم

میدونی که میخوامت اگه بگیری دستم

******************************

میدونی میخوام تو رو بمون از پیشم نرو

بس که خاطرت عزیزه نمیتونم نرو

تا که نگات کردم خودمو رها کردم

واست یه عروسی میگیرم میان تموم مردم

عاشق چشات هستم دل به تو بستم

میدونی که میخوامت اگه بگیری دستم


 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/07/03 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

این اهنگ عالیه
پاسخ : سلام
مرسي نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 4,139
  • بازدید کلی : 86,918
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    درخواست